۴ پاسخ

هرچيزي ب اندازه مصرف كني هيچ مشكلي نداره فقط زياده روي نكن بخورنوش جونت

الان یکی گفت بخور یکی گفت نخور همون برم از دکترم بپرسم 😁😁😁😁

آره تا ۴ماهگی نباید ماهی بخوری

ماهی با جیوه ی کم بخور مثل ماهی شیر و سالمون و قزل آلا میگو هم خوبه گوشت هم بدون چربی

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 هفته هشتم بارداری