پسر من 4ماهشه سرما خورده چی بدم بهش

۴ پاسخ

به بچه زیر ۶ماه که نمیشه سر خود دارو داد ببر دکتر شاید حساسیت دارویی نشون بده خطرناکه

من همه جور دارویی دادم فقط این و پلارژن خوب بودن

تصویر

هیچ اگه تب کرد استامینوفن اگه سرفه سیتریزین اگه بینیش کیپ قطره بینی بازکن دارو دیگه نمیشه بخوره

اگه سرفه داره ایورامی بده

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۵ ماهگی
مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۷ ماهگی
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی