۳ پاسخ

آدرست اروغش نگرفتی

نه ینی آروغ نگرفتن

من گریه میکنه نمیزاره اروغشو بگیرم وقتی میزارم بخوابه همش عوق میزنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی