خانما به نظرتون من برم آزمایش گلوکز

۵ پاسخ

من 24 هفته رفتم

من ۲۴هفته رفتم

اره چرا نری گلم نفسم

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

دکترت نوشته برو

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد