یه سرلاک شیرین و خوشمزه بگین برا۶ماهه

۱۰ پاسخ

گندم وخرما

عزیزم بهتره برا زیر یکسال طعم شیرین معرفی نشه

زیریکسال سرلاک نده اصلا
موادنگهدارنده خوب نیست

دخترمن خیلی نما داره اما وزنش امروز بردم اومده زیرنمودار از وقتی واکسن6ماهگیش زدمو ومریض شد هی داره اب میره بچم سرلاک و شیر خشک و شیر خودم میدم به زور میخوره

عزیزم فک کنم اینایی که طعم موز هستن و فرنی و حریره بادام

سرلاک برنج و حریره بادوم

دکتر پسرم گفت بهترین سرلاک سرلاک برنجه برای شش ماه

خودت درس کن خیلی راحته

اجی دخترم وزنش خیلی خوبه نصبت ب تولدش ولی اصلا قیافش ایقد لاغر ادم دلش میسوز نمیدونم چیکار کنم

من ندادم ولی خرماو موزمیخوام بخرم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان مریدا مامان مریدا ۱ سالگی
مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی