۷ پاسخ

بله که میمونه داداش من 23سال پیش بدون امکانات الان 29هفته بدنیا اومد.خیلی کوچولون و بزرگ کردنشون سخته

از این فکرا نکن انرژی منفی بدی همونو پس میگیری

بله از ۲۶ هفته به بعد میمونه‌‌.

زایمان زودرس داذی؟؟
امپول ریه زدی؟؟اگه امپول ریه زده باشی معمولا امکانش بیشتره که زنده بمونه

۴روز پیش

به من گفتن از ۲۸ امکان موندن داره نی نی

امپول ریه زدی؟

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری