۴ پاسخ

من دیشب اینجوری شدم غشش کردم از درد

عزیزم برای همین بهش زیرپای مادراس .ولی اگر انقد حالت بد شده برو پیش دکترت

وای منم خیلی اذیت بودم رفتم دکتر برام سروم نوشت بعد اون کلا خوب شدم

فایموتدین عزیزم
باید ساخت وسوخت

سوال های مرتبط

مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وچهارم بارداری