خانوما سونوگرافی ماهی یکبار ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

خیلی خوبه دلگرم میشی

ن عزیزم هیچ مشکلی نداره

نه ضرر نداره اصلا

چخبره ماهی یکبار

زیادش ضرر داره. مگر اینکه دکتر بگه و برای دیدن وضعیت جنین لازم باشه

من هفته ای دو بار سونو میکنمو هفته ای دوبارم نوار قلب ایشالا که ضرر نداشته باشه

ضررنداره .اگه مادر استرسش کم کنه .چون استرس برای بچه خوب نیست .

سونوگرافی همچین هم بی ضرر نیست

اگه واجب نیس خب نرو .

ضررنداره ولی نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان لنا🤱🫃 مامان لنا🤱🫃 ۱۰ ماهگی
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری