خانما اسم نورماه قشنگه ُ

۷ پاسخ

اسم دختر منه🥺🫀

خیلی قششنگه

نور السما شنیدم ولی نورماه اولین باره میشنوم

نیلماه قشنگتر از نورماه

ماهلین دوس دارم همه میگن تلفظش سنگینه دلمو زدن

دلماه هم قشنگه

قشنگه ولی خیلی سنگینه
نورا هم قشنگه هم راحته تو تلفظ

سوال های مرتبط

مامان دلسا خانمی مامان دلسا خانمی ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی
مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان رهف💕 مامان رهف💕 ۷ ماهگی
مامان جاناورادمان💋❤️ مامان جاناورادمان💋❤️ ۶ ماهگی