خانما اسم‌ گیسو قشنگه؟

۸ پاسخ

بلهههه🙂🙂

اینقدر اسم قشنگ و نازی هست گیسو

خیلی اسم قشنگیه ولی چون مادر شوهرم اسمش فرنگیس بود همه بهش میگفتن گیسو منصرف شدم

خیلییی😁

خیلی

خیلی

بله.

اره.

سوال های مرتبط

مامان 💛.... مامان 💛.... هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی و گیسو مامان امیرعلی و گیسو ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان دلسا خانمی مامان دلسا خانمی ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان پسر مامان 💙 مامان پسر مامان 💙 ۱۱ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی