سلام اسم گیسو نظر بدین😍

۹ پاسخ

قشنگه

خیلی قشنگه😍

قشنگه😍

خوشنام باشه گلم

سلام خیلی قشنگه😍

قشنگ من پسرم گرشا دختر گیسو

اسم خیلی قشنگیه منم میخواستم بزارم گیسو اما بخاطر معنیش پشیمون شدم🥴
بازم سلیقه ایی

اسم دختر من گیسو هست 😍🤗

معنیش خوب نیس چرا باید اسم بچه رو بزاریم مو؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان 💛.... مامان 💛.... هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو♥️♥️ مامان فندق کوچولو♥️♥️ ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان سهیل وگیسو مامان سهیل وگیسو ۳ ماهگی
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان روزهای ابتدایی تولد