۶ پاسخ

خب بگیر

من ک شیش هفت ماه حبوبات نخوردم 😒دلم اش میخوادولی درست نمیکنم حبوبات میبینم حالت تهوع میگیریم

من دلم زولبیا بامیه میخاد

ای کاش نزدیکم بودی برات درست میکردم میاوردم

عزیزممم بگو مامانت درست کنه بفرسته

من شام عدسی دارم جات خالی 🙃🥲

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری