چنتا بچه کافیه ؟؟

۱۰ پاسخ

من همین یدونه خدا برام نگه داره کافیه ..الهی هرکی نداره خدا بهش بده

من 3 تا دارم خداروشکر میکنم همین 3 تا رو خدا برام حفظ کنه دیگه کافیه 😊

من دو تا دوست دارم یه دختر یه پسر
اگه شرایط جور بود دوتا پسر یه دختر دوست دارم دخترم تک باشه

همین یکی پدرتو درآورد بازم میخوای🤣

2تا👌🏻❤️خودم از هر جنسیت یدونه دارم..الهی شکر که تنشون سالمه🫀🙏🏻

عزیزم درخواست میدی لطفا 💐

بستگی به شرایطت داره . مالی و جسمانی ، روح و روان
همه چی اوکی باشه ۳ تا خوبه ☺️

من اگه موقعیتشو داشتم یدونه دیگه میاوردم میشدن سه تا

این اول به علاقه و اعتقاد و عقاید و بعد به شرایطه
مثلا من خودم ۳ تا دوست دارم

والا من میگفتم یدونه ولی دختر عموم یه پسر داشت 16 سالش بود چند روز پیش تصادف کرد فوت شد موند تنها

سوال های مرتبط