من همین یدونه خدا برام نگه داره کافیه ..الهی هرکی نداره خدا بهش بده
من 3 تا دارم خداروشکر میکنم همین 3 تا رو خدا برام حفظ کنه دیگه کافیه 😊
من دو تا دوست دارم یه دختر یه پسر
اگه شرایط جور بود دوتا پسر یه دختر دوست دارم دخترم تک باشه
همین یکی پدرتو درآورد بازم میخوای🤣
2تا👌🏻❤️خودم از هر جنسیت یدونه دارم..الهی شکر که تنشون سالمه🫀🙏🏻
عزیزم درخواست میدی لطفا 💐
بستگی به شرایطت داره . مالی و جسمانی ، روح و روان
همه چی اوکی باشه ۳ تا خوبه ☺️
من اگه موقعیتشو داشتم یدونه دیگه میاوردم میشدن سه تا
این اول به علاقه و اعتقاد و عقاید و بعد به شرایطه
مثلا من خودم ۳ تا دوست دارم
والا من میگفتم یدونه ولی دختر عموم یه پسر داشت 16 سالش بود چند روز پیش تصادف کرد فوت شد موند تنها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.