چرا این بچه نمیخوبه 😭😭😭

۵ پاسخ

من دارم میمیرم از بی خوابی مثل آدم های معتادشدم هی چشمام خیره روهم هی بازمیکنم

بچه نخوابه عادیه. تو بگو من چرا نمیخوابم؟ بنظرم بچتو بده من تو برو یه چرت بزن. من بیدارم😂😂😂

هر وقت بچه من خوابید پسر توام میخوابه

😞دو دقیقه میخوابه بیدار میشه نه خوابه نه بیدار نمیزاره منم بخوابم

واااای منم داغونم

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان حامی جونم💙⚽️🧢 مامان حامی جونم💙⚽️🧢 ۷ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان نانازی مامان نانازی ۳ ماهگی
مامان نانازی مامان نانازی ۳ ماهگی
مامان شاهانی مامان شاهانی ۳ ماهگی