سلام خانوما انگور بده بخورم ؟

۵ پاسخ

نه بد نیست بخور خوبه قند داره زیاد

من یکی هرروزمیخورم

اتفاقا برای جلوگیری یبوست عالی یه

نه چرا بد باشه! خوبه مخصوصا اگه یبوست هم باشی

اتفاقا انگور منبع آهن خونساز

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری