۷ پاسخ

انگور قندش بالاس،یکم که دیگه اشکال نداره بخوری

منم هفته ۲۳ هستم
درخواستام پره
درخواست بده همو داشته باشیم 😍🌸

اندازه یه ليوان

من ک همه چی میخورم

بخور مشکلی نیس

منکه روزی دوشاخه بزرگ میخورم

منک خیلی میخورم

سوال های مرتبط

مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان کامیار مامان کامیار ۵ ماهگی
مامان نگار مامان نگار هفته بیست‌وچهارم بارداری