خانما از چند هفته دیگ بچه رو تو دستگاه نمیزارن

۲ پاسخ

۳۶ به بعد اما به جسه بچه مربوطه و رشد خوب یا بدش

در کل میگن 38 هفته دیگه کامله بستگی به وزنشم داره میگن بالای 2300 باشه دستگاه نمیره دیگه

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وهفتم بارداری