۸ پاسخ

من دیه میمیرم

واااااای منم استخون واژنم دردمیکنه خیلی بد خیلی 😭😭😭

اره منم خیلی اذیتم مخصوصا شبا البته سر کلاژم

بچت داره رشد میکنه سنگین میشه از طرفی لگنت داره جا باز میکنه و بزرگ میشه و آماده زایمان، بخاطر اینا درد تو استخون واژن و اگنت و حتی کشاله ران رو حس میکنی که حتی پهلو به پهلو شدنت هم دردناک میشه

اره لگنت داره جا باز میکنه

وای منم

جاییم درد نداشته باشم جلیی تعجبه واژن ک دیگ جای خود دارد

منم دارم در حدی که پهلو به پهلو شدن هم نفسمو میگیره 🥲

سوال های مرتبط

مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ميلان و رز مامان ميلان و رز ۳ ماهگی