۶ پاسخ

منم تو کف جیگرم🤭🤣🤣🤣

بعید میدونم موردی داشته باشه،مگر اینکه مشکل چربی و فشار داشته باشی.
بعدم خیای از این رعایتا واسه ماه های اوله،

منکه خوردم

بخور نوشجونت با یه بار چیزی نمیشه
منم هفته قبل دعوت جیگر پرده شدم ۳ تا سیخ تپل خوردم😁ولی دیگه نمی‌خورم تا ماه بعدی ایشالا

چرا نمیشه بخور نوش جونت البته اگر فشارت بالا نیس

مغز نه
ولی هر چقدر میخوای پاچه بخور

سوال های مرتبط

مامان هستی کوچولو🩷🩷 مامان هستی کوچولو🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین💞 مامان آوین💞 ۶ ماهگی