خانوما راسته ک کنجد خوب نیس تو بارداری بخوریم

۵ پاسخ

من که خوردم سرچم نزدم😂

من چندباری ارده خوردم چیزی هم نشد من تو بارداری دوم به تنها چیزی که فکر نمیکنم این چیزاست 😅
همه چی هم راحت میخورم به واسطه دخترمم فعالیتم زیاده و واقعا به نسبت بارداری اولم‌ خیییلی بهتره روحیم چون بیخیالم
استرسی بهم وارد نشده تا حالا

بخدا هرچی بیخیال تر باشی بهتره

طبعش گرمه
ولی مصرف کمش خوبه

خیلی کم باید بخوری دهانه رحمو نرم میکنه

من ک خوردم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رادمان مامان محمد رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نوزدهم بارداری
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان ماهان آیهان🤰🏻 مامان ماهان آیهان🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری