۱۰ پاسخ

صفر متنفرم ازش هم اون هم رب

هر چیزی افراط و تفریطش بده
گوجه اتفاقا ویتامین سی داره ولی نه افراط نه تفریط تو همه جی تعادل زعایت کنی چیزی نمیشه

میگن گوجه باعث مشکلات پوستی میشه،من نمیخورم مگر اینکه ربشو توی یسری غذاها بخورم،خودمم قبلا چون اگزما داشتم هروقت کوجه میخوردم وحشتناک خارش میگرفتم و زخم میشدم

من که میخورم هرچیزی زیادیش ایراد داره

من که زیاد خوردم

من نمک میزدم خالی میخوردم خیلی دوس دارم

ن ضرر نداره گوجه من دیروز کالشو نمک زدم خوردم خوبه

من همیشه با تخم‌مرغ می‌خوردم ضرری نداشت

چه بدی داره ؟من که همیشه یا تو سالادم میریزم یا کنار تخم مرغ ابپز یه دونه میخورم

من که خوردم به صورت سالاد با آبلیموی طبیعی.... نشنیدم ضررداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری