سلام گلم تازه تایپیکت و دیدم خواستم بپرسم دلیل باز شدن بخیه هات چی بود نفهمیدی
من عکس گرفتم بخیه هام اوکی
ولی بالای پیش باسنم حالت سفت داره ولی بستس گفتن روز دهم بیا چک کنیم قراره۱شنبه برم
وای منم تازه زایمان کردم نگاه کردم دیدم بخیه ها باز شدن ولی میترسم برم باز دکتر
وا چرا دکترا تازگی بد بخیه میزنن؟طبیعی بودی یاسزارین
واااای طبیعی یاسزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.