عکس از نوزاد هاتون بزارید دلمون باز شه تروخدا 🥲❤️

۹ پاسخ

ممنون گلم

بسلامتی انشالله بچه خوشگل وصالح خدابهت بده

اقا دیدم هیچکس عکس نفرستاد گفتم بذار من عکس پسرمو چهارسال پیش دنیا اومد بفرستم😂

تصویر

نرفتی دکتر
زایمانت چی هست

طبق انتی الان ۳۵هفتم

تاهفته دیگه میشم ۳۸ هفته

منم نیاز دارمم یا سیسمونی بزارن حداقل🥲

نه بیشترضعف میره دلم
دارم ثانیه شماری میکنم
تازه باشوهرم لج کردم اون میگه ۵روز دیگه مونده تازایمانت من میگم ۳روز
۲۶بهم نامه داده واسه بستری

😂چشم فقط یکم صبر کن تا بزام

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی