مامانا به غذای دخترم رب بزنم اشکالی نداره؟

۳ پاسخ

رب کارخانه ب هیچ وجه نزن اصلا

گوجه رنده کن رب کارخونه ای خوب نیست فعلا

ن اشکال نداره ولی کم بزن
اگ گوجه داری گوجه بندازی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🎀 تیله مامان 🎀 تیله ۹ ماهگی
مامان 🧸Zeinab🧸 مامان 🧸Zeinab🧸 ۱ سالگی
مامان آندیا و آدلیا جون💕 مامان آندیا و آدلیا جون💕 ۱ سالگی