خانما دنیز ابریزش بینی داره چی بهش بدم؟؟؟؟

۲ پاسخ

نئوتادین بده

فقط بینیش رو تمیز کن و اسپری سدیم کلرید بزن
اگر سرفه هم می‌کنه که گاهی آزیترومایسین بده

سوال های مرتبط

مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو ۲ سالگی