خانوما میتونم دو سیخ خوشگوشت کبابی بخورم؟؟؟

۴ پاسخ

حالا 5 هفته دیگه مونده تا زایمان بخور😅

وای منم دیشب خیلی دلم میخواست بخورم ولی گفتم شاید ضرر کنه بیخیال شدم😐

ارع عزیزم

دیگه شما ازادی😂❤️

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد