۲ پاسخ

آزیترومایسین آنتی بیوتیکه برا عفونته.اون یکی رو نمیدونم

هر ابریزشی نیازبی انتی بیوتیک نداره سرخود ندید اصلا

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱ سالگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی