خانوما سونوی قلب چند هفته بریم ؟

۷ پاسخ

من شش هفته رفتم تشکیل شده بود ولی چون کوچولو بود صداش شنیده نمیشد از هفته هشتم میتونی صداشم بشنوی

من منتظرم هشت هفته بشه برم

من شش هفته رفتم تشکیل شده بود

۸ تا ۹

هشت عزیزم

والا من شنبه میخوام برم دکترم شنبه گفت بیا همش روزا و میشمارم خیلی سخت میگذره لامصب تند تند نمیگذره

هشت هفته گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان دونه برف❄️🌹 مامان دونه برف❄️🌹 هفته دهم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری