سلام خوبین بهترین شیرخشک برای توزاد متولدشده چیه گیگز خوبه

۴ پاسخ

من برای بدو تولد گیگوز خریدم ولی الان دکتر که بردم گفتش یدفه از گیگوز شروع نمیکردید و جاش آپتامیل یا نان میگرفتید بهتر بود

من براش اپتامیل پرونوترا خریدم هنوزم همونو میدم

آپتامیل هست

میگن نزدیک ترین شیر خشک به شیر مادر آپتامیله

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی