کالباس خوردم عذاب وجدان دارم🥹

۸ پاسخ

منم دو سه بار خوردم نگران نباش هر روز خوردنش ضرر داره

بخورم منم امشب سفارش بندری دادم😁

ببین زیادیش ضرر داره ولی نگران نباش منم تو این دوران چندین بار پیتزا خوردم حتی کالباسم خوردم ولی مثلا هر هفته نبوده

😂عذاب وجدان برا چی

من چند دفعه خوردم

ایرادی نداره که
الان منم دو تا احسان ساندويچ کالباس دارم تا فردا دوتاشم میخورم 😅

😂نوش جان

منم خوردم هیچی نمیشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهراد و مهیار مامان مهراد و مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد