۴ پاسخ

تا ۱۶ هفتگی فولیک اسید باید مصرف بشه بعد ۱۶ هفته ویتامین ها شروع میشه

معمولا فولیک و قطع میکنن یدوفولیک میدن اهنم بعد از ازمایش غربالگری بهت میگه من ففول استفاده میکردم راضی بودم حتی قبل بارداری و بعدشم میخورم

من چون مینور بودم هیچوقت نباید قرصم قطع میشد دائم باید بخورم بعداز زایمانم هم روزی۲تا تازه چون پلاکتم اومد پایین

بستگی ب بدنت داره .با توجه ب آزمایش ها .

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری