رفلاکس دارو داره؟

۴ پاسخ

نه دارو ندارع
هرچی میدن رو بعضیا جواب میده اونم تازه یه ذره بهترشون می‌کنه
درمان نمیکنه
فقط باید ساعات شیر دهی رو منظم رعایت کنی
زودتر از یک ساعت و نیم البته دو ساعت بهتره به بچه ات شیر ندی و جور دیگه ای ساکتش کنی
از پستونک کمک بگیر
بعد هم تشک آنتی رفلاکس بگیری یه ذره اوضاع بهتره
بعد از شیر خوردنش هم بیست دقیقه تو بغلت باشه شیر وارد پروسه ی هضم بشه و کمتر بیاد بیرون

فکر نمیکنم درمان بشه.فقط کنترل عوارض

اره معمولا اولش پودر اس امپرازول میدن اگه خوب نشد داروهای دیگ

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان 💓هانا💓 مامان 💓هانا💓 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۵ ماهگی