خانما رفلاکس دارو هم داره؟

۴ پاسخ

عاره داره بگو دکترش براش بنویسه نسبت به علائمش

کلا کولیک و رفلاکس باید دوره شون بگذره، خیلی داروها تاثیر خاصی نمیذارن

بله باید ببری دکتر چون چند مدل دارو داره بستگی به شدت رفلاکس داره

اره ببری دکتر برطبق رفلاکسش دارو میده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان گلارین مامان گلارین ۱۴ ماهگی
مامان 💓هانا💓 مامان 💓هانا💓 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی