خانم ها اسم یکتا خوبه؟

۱۰ پاسخ

بعضی اسما هیچوقت قدیمی نمیشن..‌یکیش یکتاس

قدیمیه

قشنگه ولی یکم قدیمی شده
نیکا بروزتره

اسم قدیمی هست مثلا مال سال ۶۰ و اینا
ملکا قشنگ تره اگر دوست داشتی بااینکه قدیمیه انگار تازس

اره قشنگه عزیزم

خیلی قشنگه

عالیههههههه😍🫠🥹
من میخواستم بذارم یکتا ولی تو فامیلامون بود😑

اره قشنگه

کلی اسم قشنگ هست چرا یکتا عزیزم

الان راس بگیم یا ب دلت بگیم؟

سوال های مرتبط