۴ پاسخ

زردی داره

آخه ۳۷بودداگ پایین میاد بستری بشه بچه خواهرم

کلا تب رو میگن ۳۷.۵ به بالا باشه
بعد واکسن میگن ۳۸ به‌بالا حساب کنید

٣٨ نباید باشه

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی
مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی