۲ پاسخ

من اولا برای بی خوابی قهوه میخوردم تا بتونم تحمل کنم

من گاهی میخورم که از بی خوابی نمیرم🫠

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۹ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۷ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ مامان نِ‍ـلـین🧚🏻‍♀️ ۲ ماهگی