کیا با اینا باردار شدن

تصویر
۱۲ پاسخ

من ۴روزه زدم ببینم چی میشه

من چنددوره زدم نشد البته چندسال پیش دیگه بیخیال شدم کلا

تنبلی تخمدان داری

من استفاده کردم ولی پریود شدم

من چن بار زدم نشدم تا امپول زدم ۳ تا نتیجه نداد ۴ تای دیگه هم نوشت زدم ولی باز فولیکول نداشتم

من شدم

دعا گوی منم باشین که منم ایشالله باردار باشم

خانمی سئوال اف بزار تو یخچال بیرون نزاری خراب بشه

ایشالله ک نتیجه میگیری عزیزم.
من زدم نشد البته میگن معمولا ماه دوم ک بزنی میگیره ولی من فقط ی دوره زدم چون بشدت باعث ریزش موهام شد
امیدوارم ک بی بی مثبتتو ببینم

من چهار بار تزریق کردم ولی نشدم

والا من با دو دوز باردار شدم ولی بدبختی بارداریم هتروتوپیک بود و یکیش داخل لوله گیر کرده بود یکی داخل رحم

هنوز آمپول آزادسازی نزدم عزیزم
ولی تو فکرشم ماه بعد برم آمپول بزنم

سوال های مرتبط

فاطیما فاطیما قصد بارداری
زهرا 🙃... زهرا 🙃... قصد بارداری
یاسا یاسا قصد بارداری
گل دختر گل دختر قصد بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
Leyla🫧 Leyla🫧 قصد بارداری
narges narges قصد بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
اِلینا اِلینا قصد بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری