من با همین امپول ها باردار شدم
من باردار شدم
انشاالله بزودی نتیجه میگیری
من....
اینا چین میشه به منم. بگی
اههه یادش بخیر من همرو استفاده کردم منتهی فولیکول داشتم خوب هم بود ولی باردار نشدم اما مشکل من نبودم همسرم بود ، مورفولوژی ضعیف بود احتمال ۹۰ درصد برای همین نشدم که قراره درمان بشه
توکل بخدا
من از همه شون استفاده کردم خیلی خوب بود خداروشکر نتیجه گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.