۶ پاسخ

من نوشابه با بستنی خوردم

من رانی هلو خوردم

ده دیقه قبل اینکه بری داخل یچیز خیلی خیلی شیرین بخور و هی قدم بزن

ان تی مثانه باید نیمه پر باشه.یه ابمیوه شیرین و خرما بخور قبلشم راه برو

نه عزیزم ولی باید یه نوشیدنی شیرین بخوری که بچه بیدار باشه

آبمیوه یا بستنی بخور

سوال های مرتبط

مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان نی نی 💙 مامان نی نی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 😍جوجه کوچولو😍 مامان 😍جوجه کوچولو😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وهشتم بارداری