۶ پاسخ

انشااللع
طبیعیه؟؟

چطوریه مگه؟من که هرلحظه منتظرم

ایشالا ک بسلامتی😍😅فردا بیای بگی زایمان کردم اینم نی نی قشنگم

انشاءالله بسلامتی عزیزدلم واسه ماهم دعا کن صلوات بفرست زیاد خدا خودش کمکتون کنه راحت باشه واست

برا منم دعا کن

🥲اخی عزیزم
ان شاالله بسلامتی زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۱ ماهگی