خانوما از چند ماهگي روروئك مجازه؟؟

۴ پاسخ

من فک میکنم شاید از موقعیک بچه بتونه بشینه چون رو کمرش فشار نیاد

میگن نزارین بهتره

از زمانی که بچه تو روروئک پاش به زمین برسه و وقتی ایستاده نگهش میداری پاشو به زمین فشار بده

دقیقا سوال منم هست👌🏻😑

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان miran💙🥺 مامان miran💙🥺 ۳ ماهگی
مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی