من از ۵ماهگی گذاشتم خیلی دوسش دارهه
دختر من چون خیلی عجله داشت وایسه از ۵ ماهگی گذاشتم
الان خریدمش ولی میگن از 6 ماهگی میتونی بچه رو سوارش کنی
از ماه ۸ بذار
الان یه عده میان بهت میگن روروئک منسوخ شده من از چهار ماه و نیم میذارم
من ده ماهگی خریدم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.