از چند ماهگی باید روروئک ببشینن؟

۶ پاسخ

من از ۵ماهگی گذاشتم خیلی دوسش دارهه

دختر من چون خیلی عجله داشت وایسه از ۵ ماهگی گذاشتم

الان خریدمش ولی میگن از 6 ماهگی میتونی بچه رو سوارش کنی

از ماه ۸ بذار

الان یه عده میان بهت میگن روروئک منسوخ شده من از چهار ماه و نیم میذارم

من ده ماهگی خریدم.

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسینم🫀 مامان معجزه امام حسینم🫀 ۱۴ ماهگی
مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی
مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی
مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری