خانوما من زایمان کردم😍

۱۹ پاسخ

قدمش پرخیر و برکت به زندگیتون🥰😍
تجربه زایمانتو حتما بزار

گلم مبارک باشه

کدوم بیمارستان بودی؟؟؟؟بخیه هات رو خوب زده؟؟؟

سلام مامانا، خوردن دمنوش زعفران و بابونه تو هفته ۳۸ ایراد که نداره؟ در حد یک یا دو استکان

بسلامتی عزیزم 😍 مبارکت باشه
کی عمل شدی؟ دکتر زنگنه به موقع اومد؟
راضی بودی ازش؟ بی‌حسی یا بیهوشی بودی؟ 🫣

بسلامتی و دل خوش♥
قدمش پراز خیر و برکت باشه♥

عزیزممم.
بسلامتیییی.
خدا حفظش کنه❤️🫂💕

ب سلامتی عزیزم🧿😍

وای خدا .به سلامتی عزیزم برامنم دعا کن

به سلامتی عزیزم
سزارین چطوره راضی بودی؟

بسلامتی و دل خوش قدم هردوتاتون مبارک باشه

چشمت روشن عزیزم
انشاالله سلامت باشین هردو

خوش ب سعادتت 😍❤

خیلیم عالییی بسلامتییی🥰چطور بود عمل عزیزم؟اتاق عمل ترس داره؟؟😂🥴

دقیقا چند هفتع شکم دومی

به سلامتی گلم قدمش پر خیر و برکت
واسه ما هم دعا کن

یسلامتی خوب بود؟

عزیزم مبارکه
دقیق چند هفته بودی وچند کیلو بود نی نی

مبارکه به سلامتی طبیعی یا سز؟

ای جانم بسلامتی😍خداحفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی
مامان نفس‌وبادوم مامان نفس‌وبادوم ۶ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان آیهان و پناه مامان آیهان و پناه ۱۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان ویان🧿❤ مامان ویان🧿❤ ۶ ماهگی
مامان هلن و هلما مامان هلن و هلما ۱ سالگی