خانوما من زایمان کردم 35هفته

۱۷ پاسخ

کدوم بیمارستان رفتی گلم

مبارک باشه گلم امپول ریه زده بودی؟

مبارک باشه مامان جان😍

قدم نو رسیده مبارک😍
ان شاءالله به سلامتی دوتاییتون بگردین خونه🥰🙏

مبارک باشه عزیزم

به سلامتی
برا چی دستگاه ورنش کم بود

الهی بخاطر زردی

مبارکه عزیزم

عزیزم وزن بچه چقدر بود . و دفع پروتین علائمش چیه

وزن بگوووو خواهر چقدره؟۳۵هقته چند روز؟

چرا اینقدر زود زایمان کردی

نی نی چطوره خودت خوبی

اون دفعه گفتی وزن بچه ۱۷۹۰ بوده، الان چند شده بود؟

به به مبارک باشه عزیزم

مبارک باشه

انشالله بسلامتی . خودتون خوبید؟

خداقوت😍
مبارک باشه
بچه خوبه؟ وزنش چقدر بود؟
کلی سوال دارم! چون چند روزه درد دارم، همش فکر میکنم که میخوام زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۳ ماهگی
مامان فسقلی🥰 مامان فسقلی🥰 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی بهشتی مامان نی نی بهشتی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی