خانما وقت گرفتن شیر شب و پستونک کی هستش؟

۳ پاسخ

اگ. وزنش خوب از همین ماه از شیر بگیرش من از 5 ماهگی درتلاشم تازه تازه عادت کرده شبا چندساعت بلند نسه مثلا ده میخابه موند5 پامیشه برا شیر

۶ ماهگی به بعد
شیر خشکو رقیق کن کم‌کم
بعدش اب حالی بده

مگه میشه خ. دت ازشیربگیریش؟؟
هرموقع خودش بلند نشد بخوره شبا یعنی دیگه احتیاج نداره

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا گلی🥺💖 مامان رستا گلی🥺💖 ۱ سالگی
مامان 🪽لَـیان🪽 مامان 🪽لَـیان🪽 ۱۷ ماهگی