آزمایش کزاز چرا بزنیم من تا الان چند ساله نزدم

۴ پاسخ

هر ده سال یبار باید بزنی چون کزاز از زخم منتقل میشه و سر زایمان ممکنه خدایی نکرده خودت یا بچه بگیرین

آزمایش یا آمپول؟

هر ۱۰سال یک بار باید تکرار بشه منم زدم

واکسنه البته لازمه تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری