خانوما خربزه اشکال داره بخورم؟

۳ پاسخ

نه گرمه طبعش اشکال نداره فقط سرد نباشه بزار بیرون اگه تو یخچال بوده

به نظرم الان نخور من تا ۲۵روز نخوردم بعدم یک تکه کوچک،شنیدم نفخ داره ولی مطمئن نیستم

هر کی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه

سوال های مرتبط

مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی