۶ پاسخ

الان چطوره؟تب پسر من بالا پایین میشه

نه اوکیه فقط هم پاشویه کن هم استامینوفن سروقت بده

دکتر می‌گفت سیوهفت و نیم تب حساب نمیشه بالای این تبه

نه نرماله خیالت راحت

فک‌میکنم‌تا ۳۷نیم نرمال باشه ولی استامینفون سر وقت بده

نه خوبه پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان قشنگ مادر مامان قشنگ مادر ۱۶ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی