سلام خانومای کرمانی انومالی کجارفتین؟

۸ پاسخ

من فردا نوبت دارم میرم پیش ضیا عزیزی

دکتر ضیا عزیزی

دکتر ضیاعزیزی عالیه لطفا بخاطر صدتومن دویست تومن نرید جایی که یه عالمه بهتون استرس بدن چون من خودم دقیقا همچین اتفاقی برام افتاد ودوبار هزینه سونو انومالی دادم

ولی کاش یکی شماره داشت من نوبت میگرفتم چون ازرفسنجان میخام برم

ادرسش خیابان جهاد کوچه ۳ ساختمان پزشکان سلامت

من حضوری رفتم

دکتر ضیاعزیزی

سلام من رفتم پیش دکتر مسعودی راد جهاد ۳ کارشون عالی بود

سوال های مرتبط

مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ هفته نوزدهم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری