۳ پاسخ

من حضوری میرم خوبه اطلاعاتی که میدن کاربردیه

انلاینش خیلی مزخرفه ولی حضوری بهتره حداقل چهارتا باردار میبینی حرف میزنی ورزششو انجام میدی انلاین بدرد نمیخوره

چجوری میشه انلاین ثبت نام کرد؟

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار روزهای ابتدایی تولد
مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی